[TYPO3-UG Dutch] Volgorde File Links

Martijn de Vries m.devries at mediamere.com
Tue Jun 21 19:36:39 CEST 2011

Beste TYPO3'ers,

De afgelopen week had ik jullie al lastig gevallen met mijn vraag over het
beveiligen van de file links in TYPO3. Ondertussen werk ik met de secure
downloads en deze module werkt prima!

Via de standaard file links module maak ik gebruik van het veld dat je kunt
verwijzen naar een bepaalde map. Ik selecteer dus niet de bestanden per
stuk. Dit scheelt een hoop werk bij het uploaden van gewijzigde bestanden.
Alleen geeft hij de bestanden nu niet op volgorde weer, zoals ik dit graag
zou willen hebben.

Het wordt nu als volgt weergegeven:
- Bestandsnaam 2
- Bestandsnaam 1
- Bestandsnaam 3

Ik zou graag de file links zo willen hebben:
- Bestandsnaam 1
- Bestandsnaam 2
- Bestandsnaam 3

Ik ben benieuwd naar een oplossing, want op het internet heb ik die tot op
heden nog niet kunnen vinden.

Bij voorbaat dank voor de hulp!

Met vriendelijke groet,

Martijn de Vries