[TYPO3-UG Dutch] Websitetweetalig maken

Daniel Doesburg | DOESBURG.BIZ daniel at typo3-nl.eu
Tue Jun 21 12:13:27 CEST 2011

Mmm . . .

Nu wordt het moeilijk.
Die L=3 op zich zorgt nergens voor. Jij moet er voor zorgen dat de
Engelse versie getoond wordt als er een L=3 staat.
Dus ergens is er iets fout gegaan. Of in de handleiding of bij het
overnemen.

En dan kan ik wel een aantal punten gaan opnoemen maar het lijkt me
zinvoller dat je nog eens de handleiding en jouw product goed met elkaar
vergelijkt.
Begin eens met de conditie die de L afvraagt.

Met vriendelijke groeten,

Daniel Doesburg