[TYPO3-UG Dutch] Real URL, caching paden werkt niet altijd.

Rutger Rek r.a.rek at tudelft.nl
Tue Jun 21 09:30:50 CEST 2011

Hoi Jigal

'geneste domeinen' was de zinsnede die ik zocht :). De info op
http://www.t3node.com/blog/nested-domains-in-a-single-typo3-pagetree/ is
zeker waardevol, maar heeft me helaas nog niet kunnen helpen.

De TS setup komt overeen, behalve baseURL, deze gebruiken we niet, omdat
een pagina soms aan meerdere domeinen is gekoppeld.

toevoeging aan realurl conf, moet ik nog eens goed testen. Met 1000+
domeinnamen zal dit niet de beste oplossing worden, tenzij we hier een
'slimme' extensie voor schrijven.

grt Rutger