[TYPO3-UG Dutch] Real URL, caching paden werkt niet altijd.

Rutger Rek r.a.rek at tudelft.nl
Tue Jun 21 09:03:09 CEST 2011

Beste Martijn,

De Cannonbose RealURL Extension wordt niet gebruikt. Er is wel een
restantje van de realurl_tool extensie aanwezig, maar volgens mij is dat
vrij onschuldig.

Ik heb inmiddels al aardig wat scenario's uitgeprobeerd, maar nog niets
kunnen bruikbaars vinden. Zelfs het toevoegen van het domein aan de
realurl conf blijkt niet te werken (en is sowieso onrealistisch).

Rutger