[TYPO3-UG Dutch] Real URL, caching paden werkt niet altijd.

root r.a.rek at tudelft.nl
Mon Jun 20 16:22:48 CEST 2011

Beste allemaal,

Al enige tijd worstel ik met de caching van real url. Bij het root
domein gaat alles goed, maar bij het domein van een onderliggende pagina
gaat het soms mis.

Op zo'n moment verschijnt de RealURL error: unable to determine
rootpage_id for the current domain in de FE, met in de REAL URL error
log de melding: Segment [naam segment] was not a keyword for a
postVarSet as expected. De hele tak onderliggende tak is vervolgens
onbereikbaar via de FE.

Als ik de cache in de BE leeg bij 'Info' > 'ID-to-path mapping' en via
hetzelfde domein de pagina oproep, lijkt het soms weer goed te gaan en
gaat het bij een andere pagina weer fout. In het laatste geval de pagina
onvindbaar in de REAL URL cache, bij ('Info' > 'ID-to-path mapping').

heeft iemand een idee?

mvg.
Rutger Rek