[TYPO3-UG Dutch] TYPO3 gebruikersdag 2011?

Sander Vogels sander at netcreators.com
Mon Jun 20 13:29:35 CEST 2011

Jammer, het was toch altijd een traditie om ieder jaar een
gebruikersgroepdag te organiseren. Dat is nu vervallen tot eens in de
1.5 jaar, dat lijkt mij persoonlijk ietwat mager om de Nederlandse
community actief en levend te houden.

Wellicht is het beter, als jullie allemaal te druk zijn met betaalde
opdrachten, om het over te dragen aan andere mensen?

gr. Sander