[TYPO3-UG Dutch] Bestanden verbergen

Martijn de Vries m.devries at mediamere.com
Sun Jun 19 15:10:22 CEST 2011

Beste Bas, Daniel, Ric, Jigal en Roel,

Ontzettend bedankt voor jullie inbreng met de heldere informatie en handige
extensies.

@Bas
Je hebt gelijk. Als de URL eenmaal bekend is kan deze zeer gemakkelijk aan
derden worden verspreidt. Dit zou ik graag willen voorkomen.

@Daniel
Bedankt voor de heldere informatie.

@Ric
Biedt DAM een goede oplossing? Ben benieuwd hoe jullie ervaringen hiermee
zijn.

@Jigal en Roel
Jullie beiden geven ook heldere informatie. De Secure Downloads extensie
lijkt mij wel wat. Hebben jullie ervaring met de installatie hiervan?

Ik ben benieuwd naar de reactie en nogmaals bedankt voor het meedenken!

Met vriendelijke groet,

Martijn de Vries