[TYPO3-UG Dutch] Bestanden verbergen

Martijn de Vries m.devries at mediamere.com
Sat Jun 18 11:23:36 CEST 2011

Beste TYPO3'ers,

Voor mijn website wil ik graag een beveiligde omgeving creëren met
hierachter belangrijke documenten met behulp van een inlogmodule. Deze
documenten mogen niet op straat te komen liggen en mijn vraag aan jullie is:
hoe ik dit het beste kan doen?

De documenten worden uit de fileadmin gehaald en deze koppel ik met de
filelinks module aan de pagina. Deze pagina is beveiligd met een inlogscherm
en de gebruiker dient eerst in te loggen, voordat hij deze documenten kan
zien.

Zoekt Google ook langs de fileadmin?

Ik ben benieuwd naar jullie reactie. Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Martijn de Vries