[TYPO3-UG Dutch] typoscript select + special html chars + GP:variable

Niels Leenders ( Encantado ) niels.leenders at encantado.eu
Sun Jun 12 14:58:28 CEST 2011

Tnx voor de support allen, in het bijzonder Jigal.

Inderdaad ik had de syntax van getText niet goed begrepen en zat daar op
vast. Het uitlezen is gelukt zoals je voorstelde ..
GP:tx_wscontentpagebrowser_pi1|page

Alles werkt 100% (pagebrowser als contentbrowser op eigen content
elements/tables). Voor wie daar eens info over willen (alles is via
Typoscript te wijzigen), stuur me een bericht.

En een geweldige implementatie trouwens de markers & stdWrap in select. Meer
mogelijkheden én veiliger.

Fijne Pinksterdagen! Niels