[TYPO3-UG Dutch] Newscalender/NextEvents wil geen headers laten zien

W. van den Akker listsrv at wilsoft.nl
Tue Jul 26 21:56:32 CEST 2011

Hoi Daniel,

Ik heb ff lopen zoeken, de orginele template teruggezet. Maar noppes.
Ook heb ik wat lopen
te stoeien met parameters. Maar wat ik ook doe. Er wijzigt niks.
De config die ik heb staan in de template:

plugin.tx_newscalendar_pi1.file.cssCalendar =
fileadmin/templates/cssCalendar.css
plugin.tx_newscalendar_pi1.file.listViewTemplate = fileadmin/templates/listViewTemplate.html
plugin.tx_newscalendar_pi1.file.calendarViewTemplate = fileadmin/templates/calendarViewTemplate.html
plugin.tx_newscalendar_pi1.calendar.timeZone = Europe/Amsterdam
plugin.tx_newscalendar_pi1.listView.strftime.header = %d %m %y - %A

Het resultaat is te zien op www.svheerhugowaard.nl en dan Agenda.
Volgens mij zie ik iets simpels over het hoofd. Maar wat..?

Jij (of iemand anders) een suggestie?

gr,
Willem

believed to be clean.