[TYPO3-UG Dutch] config.language werkt niet?

Daniel Doesburg | DOESBURG.BIZ daniel at typo3-nl.eu
Sat Jul 23 09:11:45 CEST 2011

W. van den Akker schreef:

> Blijft nog de vraag
> hoe ik in de list-events van de agenda de maand ervoor krijg?
> Nu wordt alleen de dag en de dagnaam weergegeven.
>
> 1 zaterdag .... bla bla bla
> 1 vrijdag ... bla bla bla bla
>
> Ik zou graag de maanden ervoor krijgen

Hoi Willem,

Ja, standaard worden de events getoond, gegroepeerd per maand. Met de
maandnaam als kop
Die kop heb jij vermoedelijk uit de template gesloopt.

Ik heb even gezocht, maar in de HTML-template, noch in de typoscript
template kon ik iets vinden om het aan te passen. Ook niet in de
locallang file (wat soms ook nog wel eens wil gebeuren).

Blijft dus over de php file. Dit is vrij netjes geprogrammeerd, dus zou
je die zelf kunnen aanpassen.
Maar je kunt ook naar de auteur gaan.

Met vriendelijke groeten,

Daniel Doesburg