[TYPO3-UG Dutch] backend nieuws

Barbara Wijbenga bwijbenga at chello.nl
Fri Jul 22 17:18:33 CEST 2011

Hoi allemaal,

Bestaat er zoiets als BackEnd news? Dit zou ik graag willen gebruiken om
onze klanten er van op de hoogte te brengen dat er een update van Typo3 is
geweest en wat de wijzigingen voor hun zijn. Dan hoef ik ze er niet stuk
voor stuk over te mailen.
Het zou het mooiste zijn als dat nieuws er voor komt na het inloggen. Boven
de "brief description of the available modules" bijvoorbeeld.
Ik heb een extensie gezien die nieuws onder het loginformulier zet, maar dan
kan iedereen het lezen. Niet de bedoeling dus.

Alvast bedankt,
Barbara