[TYPO3-UG Dutch] Vreemde tekens bij RSS

Martijn de Vries m.devries at mediamere.com
Fri Jul 22 00:16:50 CEST 2011

Beste Marijn,

Bedankt voor uw spoedige reactie! Voorheen maakte ik gebruik van de TW RSS
Feeds extensie. Deze had als mogelijkheid om de codering aan te passen. Ook
is het mogelijk om UTF-8 toe te wijzen.

Adviseert u om de codering UTF-8 aan te houden? Ook bij het aanzetten in de
TW RSS Feeds op UTF-8 geeft hij de tekens op een aparte wijze weer. Het
volledig updaten naar UTF-8 lijkt mij vrij lastig.

Op de nieuwspagina wordt enkel 1 nieuwsartikel getoond. De berichten worden
namelijk getoond op een groot beeldscherm. Is dit ook mogelijk met tt_news
en met een koppeling uit een RSS feed?

Graag hoor ik van u.

Met vriendelijke groet,

Martijn de Vries

Op 18 juli 2011 13:58 schreef Marijn Depraetere <
marijn.depraetere at telenet.be> het volgende: