[TYPO3-UG Dutch] veranderen van domain record

Ronald Wopereis woepwoep at gmail.com
Sun Jul 17 22:02:50 CEST 2011

hi Dick, ik had hetzelfde als Daniel, wat vraagt die man eigenlijk?
baseURL heb je in ieder geval nodig voor realurl
in de template record van de site (via de list module) kun je deze instellen
bij de setup (dus niet bij de constanten)
voorbeeld:
*config {*
* baseURL = {$siteURL}*
* simulateStaticDocuments = 0*
* tx_realurl_enable = 1*
* uniqueLinkVars = 1*
*}*

waarbij je in de constanten (eveneens in de root template record) kunt
zetten :
*siteURL = http://www.mijnsite.nl/*

http://www.red-seadog.com
http://www.maakjegeenzorgen.nl