[TYPO3-UG Dutch] TYPO3 4.6 alpha3

W.S.M. Perquin [YniVerse] perquin at yniverse.nl
Wed Jul 13 00:02:08 CEST 2011

Hoi Jigal,
Staat niet goed, maar kan niet zeggen dat het andere overzicht me nou
motiveert om te zoeken waar ik het dan wel plaatsen moet.
http://bugs.typo3.org/view.php?id=18198
4.6.alpha3 geeft dezelfde error:
Page Not Found (404)
The requested page does not exist!
More information regarding this error might be available online.

Wat doe ik:
Standaard installatie (blank package).
Maak een pagina aan.
Klik op template en maak een default hello template aan.
Dat geeft bovenstaande melding.
Zelfde werkwijze geeft hetzelfde resultaat bij 4.5

Zelfde werkwijze en het werkt wel bij 4.4 Dus.... ik zit vast aan 4.4.....

Ook upgrades van een bestaande postgresql site van 4.4 naar 4.* geeft
hetzelfde probleem.

W-P