[TYPO3-UG Dutch] kolom keuze wordt door de geselecteerde layout bepaald.

Ronald Wopereis woepwoep at gmail.com
Sat Jan 29 22:19:28 CET 2011

onderstaand werkt goed in www.ildecora.nl

[globalVar=TSFE:page|layout=0,1]
page.includeCSS {
file1 = fileadmin/{$designer}/{$sitename}/css/ilse.css
file2 = fileadmin/{$designer}/{$sitename}/css/leftColumn.css
}
[end]

[globalVar=TSFE:page|layout=2]
page.includeCSS {
file1 = fileadmin/{$designer}/{$sitename}/css/ilseZonderLogo.css
file2 =
}
[end]

enkele opmerkingen hierbij:
 - Layout1 (de default) heet in TSFE layout=0
 - Layout2 (de afwijkende) heet in TSFE layout=1
 - Layout3 is de derde en die heet in TSFE layout=3

verder dien je administrator rechten te hebben om de Layout (pagina
eigenschappen) te kunnen instellen. tenminste ik kon niks vinden waardoor
ook een redacteur dit kan. mocht je daar nog iets voor weten dan houd ik mij
zeer aanbevolen voor de oplossing.

hartelijke groeten Ronald

ps in jouw voorbeeld zou ik het volgende testen :

mod.SHARED.colPos_list = 0
[globalVar = TSFE:page|layout = 1]
               mod.SHARED.colPos_list = 1,2
[end]

bij de pagina met Layout 2 (in de pagina eigenschappen Layout 2 betekent dus
TSFE:page|layout = 1
.

Op 29 januari 2011 17:09 schreef W.S.M. Perquin [YniVerse] <
perquin at yniverse.nl> het volgende:

http://www.red-seadog.com
http://www.maakjegeenzorgen.nl