[TYPO3-UG Dutch] kolom keuze wordt door de geselecteerde layout bepaald.

Daniel Doesburg daniel at typo3-nl.eu
Sat Jan 29 18:10:16 CET 2011

Mmmm . . .

Daar heb ik onlangs iets over gelezen. Het is duidelijk dat dit niet
werkt. TSFE is iets van de frontend. En TSconfig werkt alleen op de
backend. Maar er is een alternatief, of het is in de maak.

Ik zal eens zoeken of ik het kan terugvinden wat ik daarover heb gelezen.

Met vriendelijke groeten,

Daniel Doesburg