[TYPO3-UG Dutch] htaccess redirect probleempje (in combinatie met Realurl)

Hans van Breugel typo3 at vanbreugel.info
Thu Jan 27 17:30:59 CET 2011

Hallo Daniel,

Jouw antwoord is correct op mijn gestelde vraag. Bedankt daarvoor.
Alleen (excuses hiervoor) zie ik nu dat ik de vraag verkeerd heb gesteld.
Ik ben namelijk op zoek naar een rewrite rule (en geen redirect) zodat
degene die zijn naam heeft ingetypt niet ziet dat de pagina wordt
gerewrite. Bovendien moet een onbekend (groot) aantal mensen hun naam
kunnen neerzetten en niet alleen hansvanbreugel en die moeten allemaal
hun eigen get parameter krijgen

http://www.domain.com/hansvanbreugel        wordt:
http://www.domain.com/naam/?naam=hansvanbreugel
http://www.domain.com/jantje                        wordt: