[TYPO3-UG Dutch] 4.5.0 LTS

Gautam Kok [Netcreators] gautam at netcreators.com
Thu Jan 27 16:53:31 CET 2011

Hoi Dick,

In de Install Tool naar "Basic Configuration" gaan en onderaan in de selectbox een map selecteren doet vaak wonderen voor afbeeldingen die niet getoond worden. Anders onder "All configuration" naar de IM instellingen kijken :-).

Met vriendelijke groet,

Gautam Kok
Netcreators Support

t: 026 442 4006
e: gautam at netcreators.com
i: www.netcreators.com

Netcreators publiceert open source Producten & Diensten Catalogus op basis van
TYPO3. Nu al in gebruik bij de gemeenten Leiden, Heemskerk en Hof van Twente.

Op 27 jan 2011, om 16:34 heeft Dick Hoogendijk het volgende geschreven: