[TYPO3-UG Dutch] output tekst inclusief RTE html opmaak

Muriel le Pair typo3 at strangefruit.nl
Thu Jan 27 09:43:04 CET 2011

Op 26-1-2011 14:33, Jacco van der Post schreef:

> Dan doe je wat verkeerd, ik heb het even getest en dit werkt.

Klopt, mea culpa. Content werd niet gereplaced.. vandaar dat ik de html
tags niet zag (werkelijk te dom voor woorden). Ik heb me heilig
voorgenomen voortaan elke tekst in een template te vervangen door xxx
aaa en bbb (scheelt veel tijd).

Mijn opmerking over knowledgebase blijft echter wel staan. Wat mij
betreft is dat het grootste gemis van TYPO3. Er is een TSref, er zijn
duizenden word documenten waar mensen overduidelijk op hebben zwoegen.
Maar die documenten zijn vaak behoorlijk outdated (mooi voorbeeld is de
documentatie over indexed search (klopt gewoon niet) ). En er is
ontzettend veel informatie te vinden op internet maar die informatie is
vreselijk versnippert en het kost behoorlijk wat tijd om te vinden wat
je zoekt.

--
met vriendelijke groet,

Muriel le Pair