[TYPO3-UG Dutch] BE User rights Templavoila,

HocomAdvies [ Wiechert Hooghwinkel ] info at hocom-advies.nl
Thu Jan 27 00:17:45 CET 2011

Hebin de install tool explicitAllow ingesteld. Dat is voor de te maken keuzes wel duidelijker. Nu ben ik zo ver dat de BE user wel in de list / lijst vieuw de inhoud van de pagina kan bewerken en iets kan toevoegen. Echter in de page mode of view mode kan dat nog steeds niet.
Nog even verder puzzelen dus...:)

Met vriendelijke groeten,
Wiechert Hooghwinkel

Op 26 jan 2011, om 23:45 heeft HocomAdvies [ Wiechert Hooghwinkel ] het volgende geschreven: