[TYPO3-UG Dutch] BE User rights Templavoila,

HocomAdvies [ Wiechert Hooghwinkel ] info at hocom-advies.nl
Wed Jan 26 10:08:31 CET 2011

In List mode mag er ook niet gewijzigd worden.

Ik krijg dan een melding zoals:
Sorry, u heeft niet de juiste bevoegdheden om deze wijziging uit te voeren.

Reason: ERROR: authMode "explicitDeny" failed for field "CType" with value "text" evaluated

Heb nog even gekeken naar de rechten bij page type maar die is volgens mij zo ingesteld dat de gebruikersgroep rechten heeft om er gebruik van te maken (dus de gebruiker). Bij de gebruiker zelf is er geen tabblad toegangslijsten. Die zie ik alleen bij de gebruikersgroep instelling Klopt dat?

Met vriendelijke groeten,
Wiechert Hooghwinkel

Op 26 jan 2011, om 09:17 heeft Rob Vonk het volgende geschreven: