[TYPO3-UG Dutch] output tekst inclusief RTE html opmaak

Muriel le Pair typo3 at strangefruit.nl
Tue Jan 25 16:46:16 CET 2011

Op 25-1-2011 12:17, Jacco van der Post schreef:

> Wat je doet is een selectie uit de database halen en die alleen als text
> weergeven, nogal logisch dat ie dan niet rendert. Zoek maar eens op
> renderObj

Hoi Jacco,

Mmm, ik vind het helemaal niet logisch.
Ik had eigenlijk verwacht dat typoscript in dit geval een beetje
vergelijkbaar zou werken als actionscript.

Dus:
= TEXT (print tekst, strip alle tags)
= HTML (print content inclusief alle html tags in db-record).

Maar goed, helaas is de TSref wat betreft het gebruik van rederObj echt
uitermate vaag. Ook al zitten Googlen, maar kan niets zinnigs erover
vinden (TYPO3 mist echt een goede online knowledge base zoals
bijvoorbeeld php.net of mootools.org)

--
met vriendelijke groet,

Muriel le Pair