[TYPO3-UG Dutch] Aankondiging TYPO3 4.5rc1

Jigal van Hemert jigal at xs4all.nl
Sun Jan 23 18:10:33 CET 2011

Hoi,

On 23-1-2011 14:50, HocomAdvies [ Wiechert Hooghwinkel ] wrote:
> Wilde ook deze versie eens testen maar krijg nu dit:
>
> This installation was just upgraded to TYPO3 4.5. In this version,
> some default settings have changed. You can continue to use your
> settings by specifying the former default values in localconf.php.
> Please proceed to the Update Wizard in the TYPO3 Install Tool to
> update your configuration.
>
> Vervolgens maak ik in de folder typo3conf een file via nano:
> ENABLE_INSTALL_TOOL
>
> Maar helaas mag ik dan nog steeds niet in de install_tool.

Soms gebeurt dit als er wat problemen zijn in de tijdinstellingen van de
server. Om veiligheidsredenen accepteert TYPO3 alleen een
ENABLE_INSTALL_TOOL die minder dan een uur oud is.

Je kunt het even proberen door in het bestand de tekst "KEEP_FILE"
(zonder quotes) te zetten. Dan wordt het bestand niet verijwderd als het
te oud is. Dit is geen wenselijke situatie voor permanent gebruik omdat
de Install Tool dan permanent bereikbaar is.

--
Kind regards / met vriendelijke groet,

Jigal van Hemert.