[TYPO3-UG Dutch] Aankondiging TYPO3 4.5rc1

Jigal van Hemert jigal at xs4all.nl
Sun Jan 23 17:43:58 CET 2011

Hoi,

On 23-1-2011 15:40, Jacco van der Post wrote:
> Ik hoop in ieder geval dat de detail schermpjes in de extensie manager
> langer danwel resizable worden. Erg lastig als je de bestanden wilt
> bekijken van een extensie of als je e.e.a moet instellen zoals bij
> Direct Mail. Staat dit nog op het lijstje voor de final release?

Bij het bekijken van de bestanden is het eerste pictogram van de
knoppenbalk "Open in new Window". Dat 'venster' is ook nog eens op te
blazen tot de gehele ruimte naast het linker menu. Lijkt me groot
genoeg, toch?

Voor andere issues kun je altijd even kijken in de bugtracker van het
extension manager project [1]

[1] http://forge.typo3.org/projects/typo3v4-em

--
Kind regards / met vriendelijke groet,