[TYPO3-UG Dutch] Php in pagina

Lotte van Breugel lottevanbreugel at gmail.com
Sun Jan 23 15:38:05 CET 2011

Dit php script heb ik door een php programmeur laten maken.

Het idee is dat de bezoeker van de website d.m.v. het beantwoorden van een
aantal vragen een link krijgt naar een pagina.
Het word een dynamisch formulier zoals hier:

http://www.pinkpinguin.nl/index.php?fid=2

Bij het antwoorden op een vraag, verschijnt er steeds een nieuwe vraag.
Nu wil ik dit in een contentblok in mijn Typo3 pagina.

Ik heb zojuist de extensie lumophpinclude geprobeerd, hij haalt nu op mijn
pagina de eerste vraag binnen, maar op het moment dat ik het antwoord aan
klik, waarbij de volgende vraag zou verschijnen, doet deze niks. In plaats
van dat de volgende vraag verschijnt, gebeurd er niks.

groeten,

Lotte van Breugel

Op 23 januari 2011 15:17 schreef Daniel Doesburg <daniel at typo3-nl.eu> het
volgende: