[TYPO3-UG Dutch] Aankondiging TYPO3 4.5rc1

Rob Vonk robvonk at gmail.com
Sun Jan 23 13:59:02 CET 2011

Beste Jigal,

2011/1/22 Jigal van Hemert <jigal at xs4all.nl>:
> Beste TYPO3 vrienden,

[snip]
> We waarderen jullie hulp bij het testen van deze versie zodat we er zeker
> van kunnen zijn dat we de uiteindelijke versie (4.5.0) volgende week zoveel
> mogelijk vrij is van bugs.

Ik heb de nieuwe extensiemanager getest en ik geloof dat hij nog niet
productierijp is. Zie http://bugs.typo3.org/view.php?id=17239

[snip]

> Voor bepaalde systeem extensies gelieve deze trackers te gebruiken:

Ben ik de enige die dit niet handig vindt? Als ik een bug wil
rapporteren dan moet ik eerst uitzoeken waar ik dat moet doen. Er
zullen vast goede redenen voor zijn maar ik vind het niet handig om
twee redenen:

1) Ik moet eerst uitzoeken waar ik een bug moet melden
2) Als ik wil weten of een bepaalde bug al gemeld is, moet ik op twee
plaatsen zoeken.

Ik heb alle bugreports dus op bugs.typo3.org gedaan.