[TYPO3-UG Dutch] Template en CSS koppelen aan map

Martijn de Vries m.devries at mediamere.com
Sat Jan 22 16:29:29 CET 2011

Beste TYPO3'ers,

Na lang uitproberen is het toch gelukt. Ik wil iedereen bij deze bedanken!

Met vriendelijke groet,

Martijn de Vries

*MediaMere Entertainment en Internet Solutions*
m.devries at mediamere.com www.MediaMere.com
P. Ellingstraat 26 | 1333 PT Almere | KvK 32129196 | BTW-nr
NL20.41.79.373.B01

Voor algemene vragen en opmerkingen
info at mediamere.com
Helpdesk, service en support
support at mediamere.com
Verkoop en productinformatie
sales at mediamere.com
Administratie en financiële zaken
administratie at mediamere.com

Met betrekking tot de inhoud van deze e-mail is een disclaimer van
toepassing zie: www.mediamere.nl/maildisclaimer.php

Op 17 januari 2011 20:08 schreef Martijn de Vries
<m.devries at mediamere.com>het volgende: