[TYPO3-UG Dutch] Calendar Base extensie

Ron Strik ron.strik at upcmail.nl
Sat Jan 22 10:53:06 CET 2011

Beste T3-ers,

Ik zie nu dat het verder klikken naar de volgende/vorige maand niet
werkt om dat de snelkoppeling niet goed is.
Ik krijg:
REALURL/?tx_cal_controller%5Byear%5D=2011&tx_cal_controller%5Bmonth%5D=02
Om naar mnd 2 te springen, maar dat moet zijn:
REALURL/?tx_cal_controller%5Bcategory%5D%5B0%5D=4&tx_cal_controller%5Bcategory%5D%5B1%5D=2&tx_cal_controller%5Byear%5D=2011&tx_cal_controller%5Bmonth%5D=02

Dus er valt
tx_cal_controller%5Bcategory%5D%5B0%5D=4&tx_cal_controller%5Bcategory%5D%5B1%5D=2&
uit... Kan dat komen door de combi met realurl v 1.10.0 en cbrealurl V1.4.1?

Hoop dat iemand hier ervaring mee heeft en wat goede tips heeft.

Groeten,
Ron

--
Vriendelijke groeten / Kind regards