[TYPO3-UG Dutch] Calendar Base extensie

Ron Strik ron.strik at upcmail.nl
Fri Jan 21 18:29:22 CET 2011

Hoi Daniel,

Bedankt dat je even de tijd genomen hebt om met me mee te denken. Ik
vind alleen een stylesheet in de typo3temp map, die aanpassen lijkt me
niet goed... Maar met de lange tekst wordt het toch niet smaller.

Waar vind ik de _LOCAL_LANG en het originele stylesheet van de extensie?

Bedankt,
Ron

--
Vriendelijke groeten / Kind regards