[TYPO3-UG Dutch] Calendar Base extensie

Ron Strik ron.strik at upcmail.nl
Fri Jan 21 15:38:52 CET 2011

Hallo T3 lijst,

Ik ben sinds kort met typo3 aan de slag gegaan. Heb al een jaar als
redacteur een site bijgehouden, maar ben nu ook actief als ontwerper.
Ik doe dit als vrijwilliger voor een paar stichtingen en verenigingen.

Nu ben ik bezig met een ontwerp voor Atletiekstad Apeldoorn en loop vast
op de Calendar Base extensie.
Zoals jullie kunnen zien op http://staa.vitalief.nl/atletiekagenda/ is
de maandkalender "te breed" voor m'n lay-out. Alle dagen zonder
evenement hebben de tekst "Geen gebeurtenis gevonden" en die heb ik
liever niet. Verder kan ik niet naar de volgende of vorige maand
klikken, dat kan pas nadat ik in de legenda een vinkje heb gewijzigd en
daar op vernieuwen klik. Voor de maandnaam staat een "_", die hoort daar
toch niet? En de schaduw achter de minikalenders onderaan is niet breed
genoeg.

Een oproep op de Calendar-lijst heeft geen reacties opgeleverd. Ik hoop
nu hier wat tips te krijgen om het op te lossen.

Typo3 v4.4.4
Cal v1.4.0

Alvast bedankt voor jullie hulp.

--