[TYPO3-UG Dutch] 301 redirect

HocomAdvies [ Wiechert Hooghwinkel ] info at hocom-advies.nl
Tue Jan 18 10:37:14 CET 2011

Ben nog steeds niet helemaal uit onderstaande gekomen. Iemand nog een scherpe blik waarmee ik een en ander toch goed ga krijgen. Zou het ook graag voor volgende projecten weten. Eventueel kan ik de hele .htaccess hier plaatsen. De redirects staan zo ver mogelijk bovenaan in de .htaccess. Zodat niet andere redirects of rewrites deze redirects kunnen blokkeren.

Bedankt.

Met vriendelijke groeten,
HocomAdvies

Wiechert Hooghwinkel
www.hocom-advies.nl
0343-574600

Op 17 jan 2011, om 10:34 heeft HocomAdvies [ Wiechert Hooghwinkel ] het volgende geschreven: