[TYPO3-UG Dutch] Template en CSS koppelen aan map

Martijn de Vries m.devries at mediamere.com
Mon Jan 17 18:41:43 CET 2011

Beste TYPO3'ers,

Vandaag is mijn nieuwe TYPO3 omgeving (4.4.6) opgeleverd. Voorheen werkte ik
met TYPO3 (4.1.6). Kortom ik heb een hele stap voorruit gemaakt.

Ik wil graag een template en CSS toevoegen aan mijn website. Voorheen deed
ik dit door naar Templates te navigeren, Constant Editor en de template
up-te-loaden onder basic. Echter zit de functie: basic niet meer in de
nieuwere versie. Ook had ik bij content (ook onder Constant Editor) de
mogelijkheid om CSS toe te voegen.

Hoe kan ik deze functie terug krijgen of adviseren jullie een andere manier
van werken?

Ik ben zeer benieuwd naar jullie reactie! Alvast bedankt en een fijne avond!

Met vriendelijke groet,

Martijn de Vries