[TYPO3-UG Dutch] copyright jaartal ophogen

Daniel Doesburg daniel at typo3-nl.eu
Mon Jan 10 09:32:02 CET 2011

Fred Mellink schreef:
> Groeten, Fred
>
> Helaaas moet ik verder zoeken en dat gaat veel  tijd kosten.

Hoi Fred,

Zo te zien mis je basale TYPO3 kennis. Mijn advies is om de door
verschillende mensen hier eerder gegeven adviezen op te volgen en je
eerst eens te verdiepen in TYPO3 en vooral typoscript.

Op http://typo3.org/documentation/document-library/ wordt uitgelegd met
welke documenten je die kennis zou kunnen verwerven.
Verder zijn de handleidingen van Hans Olthoff ook aan te bevelen.

Ja, dat gaat tijd kosten, veel tijd, maar dat is het dubbel en dwars waard.

Loop voor de afwisseling de video's van wowa-webdesign eens af. Mooi
overzicht op http://wowa-webdesign.de/typo3-kurs/
Wolfgang legt daar in korte video's allerlei onderwerpen heel rustig en
duidelijk uit. Zeer goed te volgen, ook al heb je sinds de middelbare
school geen Duits meer gelezen of gehoord.

En ook, als je dat tenminste nog niet hebt gedaan, print TSref uit, bind
het in met een eenvoudige ruggetje en leg dat voor het grijpen naast je
toetsenbord.
En verder kan ik "Typoscript in 45 minuten" aanbevelen (doc_tut_ts45 in
de extension repository).

Toegegeven, je bent dan een week, of misschien wel twee, verder, maar je
begrijpt dan waarschijnlijk wel de adviezen die hier gegeven worden.

Met vriendelijke groeten,

Daniel Doesburg

  <javascript:void(0);>
auto-copied