[TYPO3-UG Dutch] class="tekst" wordt in <table layout class="" ?

Jordan van Bergen jordanvanbergen at gmail.com
Mon Jan 3 09:47:43 CET 2011

Hoi Eef,

Ik kreeg dit onderdeel niet voor elkaar:

>options.RTEkeyList = user (+ alle andere die zichtbaar moeten zijn)
>Het is nu een kwestie van (in de RTE) een stuk tekst selecteren waarop deze
>class betrekking heeft, op "Insert custom element" klikken en dan in de
>pop-up op classes: test.

Ik heb dit bijvoorbeeld bij mijn admin user bij options in TSconfig
gezet:

options.RTEKeyList = bold, italic, underline, subscript, superscript,
orderedlist, unorderedlist, outdent, indent, insertcharacter, line,
link, findreplace, spellcheck, copy, cut, paste, undo, redo, user

en nog 10 andere opties geprobeerd maar ik krijg altijd dezelfde
knoppen te zien in de RTE. Alleen als ik een foute waarde invul
verdwijnt de hele knoppenbalk. Staat er 1 juiste in dan krijg ik
direct weer alles en niet de [user] knop optie er bij.

Heb je hier nog tips/suggesties voor?

MvG,
Jordan