[TYPO3-UG Dutch] Workspaces: pagina placeholder

Bart Veldhuizen bart at v-int.nl
Tue Feb 15 12:39:08 CET 2011

Hi,

ik loop tegen iets geks aan in TYPO3. We maken gebruik van Workspaces,
en in het verleden (TYPO3 4.2.17) waren nog niet gepubliceerde pagina's
altijd herkenbaar aan hun 'shadow' ikoontje. Sinds de update naar 4.4.6
zien gewone pagina's en 'placeholder' pagina's er precies gelijk uit,
wat nogal verwarrend is voor contentmanagers.

Ik heb dit voor alle duidelijkheid geillustreerd:

http://dl.dropbox.com/u/150286/placeholder-icon-bug.pdf

Het kan best zijn dat ik iets over het hoofd zie, dus vandaar mijn
vraag: hebben jullie dit ook? Zo ja, dan zal ik 'm inschieten als bug.
Zo nee, dan ben ik benieuwd hoe ik het op kan lossen.

Groet!

Bart