[TYPO3-UG Dutch] Upload limiet verhogen

Martijn de Vries m.devries at mediamere.com
Thu Dec 22 19:41:19 CET 2011

Beste TYPO3'ers,

Het is bijna kerst en zitten wij waarschijnlijk allen aan een kerstdiner.
Deze dagen is het vast rustiger in de nieuwsgroep om elkaar te helpen. Op
de drempel van kerst zou ik jullie nog een vraag willen stellen met
betrekking tot het uploaden.

Op dit moment kan ik maximaal 8 MB uploaden in de fileadmin. Ik zou dit
graag willen verhogen. Via het internet ben ik opzoek gegaan naar
oplossingen, maar deze blijken niet helemaal te werken. Ik heb de
"extTables" en de "localconf" aangepast, echter zonder resultaat in de
fileadmin. Daar in tegen wordt wel in de installatie tool het nieuwe upload
limiet weergeven, maar als ik in de fileadmin kijk, staat er alsnog een
upload limiet van 8 MB. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Alvast bedankt en een fijne (werk)avond.

Met vriendelijke groet,

Martijn de Vries