[TYPO3-UG Dutch] Re: Dubbele mailing met Direct Mail en categorieën

Daniel Doesburg daniel at typo3-nl.eu
Fri Dec 16 23:53:27 CET 2011

Hoi Frank,

Ik heb dat ook wel eens meegemaakt. Toen was de oorzaak dat er te grote
hoeveelheden in 1 keer (shift) zaten, resp. de tussenruimte tussen de
verzendmomenten te klein is.
Een goede instelling is de standaard van 50/keer en om de 5 minuten.
Heb je een snelle server ga dan niet het aantal verhogen, maar de
tussenliggende tijd verkleinen.
Heb je een trage server maak dan de tussenruimte in tijd groter.

'k Ben benieuwd.

Met vriendelijke groeten,

Daniel Doesburg

"Frank Weima"  schreef in bericht
news:mailman.12668.1324041383.587.typo3-ug-dutch at lists.typo3.org...

Hi W-P,

Bedankt voor je bericht. Flauw is het niet, had best een oorzaak kunnen
zijn.

Dit had ik natuurlijk wel direct bekeken (naam en e-mailadres, beiden
apart). In de MySQL van Direct Mail (log) heb ik verder gezocht op de
Mail-ID. Bij hem stond die er drie keer in:

uID | MailID | EMAIL
17111 | [74] | [.. at ..nl]
17112 | [74] | [.. at ..nl]
17113 | [74] | [.. at ..nl]

Hoe dat kan weet ik dus niet. Wellicht een andere oplossing?

Frank