[TYPO3-UG Dutch] Uitgelicht

Roel Zeilstra earoco at gmail.com
Fri Dec 16 10:38:49 CET 2011

ja dat heb ik idd gemerkt Daniel.

Ik had idd crop al gevonden voor het afkappen op 200 karakters.
Mijn probleem licht echter bij het ophalen en plaatsen van de content in de
div id=block.
Deze heb ik al gemapt met templavoila onder de naam uitgelicht.

Aangezien de vorige programmeur er een zooi van heeft gemaakt en ik geen
kennis heb over TS/templavoila kan ik nergens terug vinden hoe ik de
content in de gemapte area krijg.

Dank

Op 16 december 2011 10:07 schreef Daniel Doesburg <daniel at typo3-nl.eu> het
volgende: