[TYPO3-UG Dutch] Gescheiden datastructures per domein

Ronald Wopereis woepwoep at gmail.com
Wed Dec 14 21:02:08 CET 2011

hi Rutger, het probleem dat jij schetst is een naamgeving kwestie
simpelweg op te lossen door een andere standaard naamgeving te hanteren
dus "{$sitename} Resources" is een voorbeeld van hoe je de sites uniek kan
identificeren

Op 14 december 2011 14:10 schreef Rutger Mik <xaser83 at gmail.com> het
volgende:

http://www.red-seadog.com