[TYPO3-UG Dutch] Ervaring gezocht met de Seminar extensie van Oliver Klee

Erwin Winkel erwin.winkel at planet.nl
Mon Dec 12 22:05:21 CET 2011

Dag list,
ik zou graag in contact komen met mensen die de Seminar extensie van Oliver
Klee gebruiken of geïmplementeerd hebben. Deze extensie werkt in grote
lijnen prima, echter ik stuit op wat schoonheidsfoutjes (bv in de gebruikte
vertalingen). Ook heb ik nog wat vragen t.a.v. de werking van bepaalde
onderdelen (bv met de 'Seminars' module aan de linkerkant. Deze geeft bij
mij alleen een leeg scherm). Daarnaast het issue van koppelingen met
betalingsmogelijkheden (Paypal, iDeal, Factuur).

Zijn er mensen die hier al eens mee bezig geweest zijn en eea voor elkaar
hebben?

Bedankt voor alle info en hulp,
mvrgr
erwin

www.red-seadog.com
info at red-seadog.com
--
"Time flies like an arrow, fruit flies like a banana!"