[TYPO3-UG Dutch] Uitgelicht

Frank Weima weima at lift.nl
Fri Dec 9 16:34:06 CET 2011

Klopt! newsContainer is het ID van het "Uitgelicht"-blok.

Voorbeeld in mijn geval:

Zorg er overigens wel voor dat je dat stukje code op de juiste plek
plakt (in het template-gedeelte van de Setup) :) Ik gebruik eigenlijk
altijd automatetemplate; in mijn geval is het dus iets als:

######
temp.mainTemplate = TEMPLATE
temp.mainTemplate {
  template =< plugin.tx_automaketemplate_pi1
  workOnSubpart = DOCUMENT_BODY

  subparts.newsContainer < styles.content.get
  subparts.newsContainer {
    select.where = colPos = 3
    select.pidInList = 4
  }
}

page = PAGE
page.typeNum = 0
page.10 < temp.mainTemplate

######

Zo even uit mijn hoofd. Hoop dat jou dit een beetje op weg kan helpen.

Fijn weekend alvast!
Groet, Frank