[TYPO3-UG Dutch] VRaag over databaseonsluiting na gebruik van positionIt

Krupers, Niels n.krupers at utrecht.nl
Wed Dec 7 12:25:02 CET 2011

Hallo mensen,

ten eerste dank! Rick van Westhreenen voor de tip positionIt. Werkt goed
en is zeker gebruiksvriendelijk..

Nu zit ik met een issue mbt positionIt. De formulierentool werkt prima..
En het lukt ook (na het installeren van een php script) om de data uit t
formulier in een database te krijgen.. Nu is mijn vraag.. Hoe onsluit je
deze opgeslagen data in de database naar een tabel op de website..? Dat
is nl het laatste eindje wat ik nog niet helemaal snap (sorry newbee:)\\
Is er een extensie die zoiets kan, of is dit maatwerk voor mijn collega
ontwikkelaar?

met vriendelijke groet.

Niels Krupers (webredacteur contentmigratie gemeente utrecht)

Gemeente Utrecht hanteert een proclaimer voor e-mail.
De volledige tekst vindt u op: www.utrecht.nl/e-mailproclaimer