[TYPO3-UG Dutch] tt_content media outerwrap wordt 2x geprint

Eef Wesselink eef.wesselink at home.nl
Wed Dec 7 10:57:52 CET 2011

Hallo Muriel,

Ik weet niet of jij "in" bent om TemplaVoila te gebruiken, maar volgens mij
zou dan de oplossing heel simpel zijn door voor deze inhoud een FCE aan te
maken. Weet niet of dat een optie is voor jou?
Bij nader inzien; moet toch ook zonder kunnen: Als je nu eens een stukje
externe html insluit in je template, dan kun je daar mooi je div in kwijt.
Eventueel pas je voor pagina's waar je deze specifieke content wilt hebben
je template aan.
Een pasklare oplossing binnen TS heb ik niet voor je en ik moet bekennen dat
ik ook regelmatig aanloop tegen het feit dat wraps soms net iets anders
werken dan je verwacht en hoopt.

met vriendelijke groet,

Eef Wesselink
mictoss