[TYPO3-UG Dutch] Probleem met wrappen van tags en attributes

Frank Weima weima at lift.nl
Tue Dec 6 15:18:48 CET 2011

Beste mensen,

Ik zit met het volgende probleem waar ik al even tegenaan loop.

Voor een nieuwsbriefmodule moet ik bepaalde content via Typoscript 'styles.content.get' in het document zetten. Deze content wordt standaard aangevuld met <p>-tags, omdat alle berichten via de RTE Editor worden toegevoegd.

Via CSS_Styled_Content krijg ik standaard <p class="bodytext">. Het een en ander heb ik al aangepast zodat ik alleen nog maar de <p>-tag overhoud, maar nu kom ik bij het volgende probleem:

Er moet pér <p>-tag een style-tag komen. Als voorbeeld krijg je dan <p style="color:#FF0000">, gevolgd door de content. Op welke manier is dit mogelijk? Ik ben al een tijd bezig om dit voorelkaar te krijgen, maar het lukt mij nu echt niet.

Iemand die mij hiermee verder kan helpen?

Bedankt!

Frank