[TYPO3-UG Dutch] Typo3 op FreeBSD

Bas v.d. Wiel bas at kompasmedia.nl
Wed Apr 20 17:27:46 CEST 2011

 Hoi Martijn,

 Jazeker heb ik een idee: mijn oorspronkelijke. Iets in Apache staat
 niet goed (is mod_rewrite bijvoorbeeld wel correct geladen?). Als het
 allemaal niet te vertrouwelijk is, ben ik zeer benieuwd naar de complete
 inhoud van je /usr/local/etc/apache22. Wat er gebeurt is namelijk best
 raar. Anders zou ik je misschien nog kunnen helpen door je een
 disk-image te geven met daarop FreeBSD 8.2 en een werkende TYPO3 4.5.
 Die gebruik ik zelf regelmatig om test- en ontwikkel VM's mee te
 kickstarten namelijk en de configuratie zou een aardig voorbeeld kunnen
 zijn waarmee je je eigen omgeving probleemvrij krijgt.

 Groeten,
 Bas