[TYPO3-UG Dutch] Typo3 op FreeBSD

Bas v.d. Wiel bas at kompasmedia.nl
Wed Apr 20 13:23:11 CEST 2011

 Hoi Martijn,

 Dan zijn het waarschijnlijk toch de symlinks, die inderdaad niet
 benoemd staan in je config. Maak er eens van:

 <Directory /usr/data/websites>
   Options Indexes MultiViews FollowSymlinks
 </Directory>

 Let daarbij ook op dat je niet elders in je config ergens met
 bijvoorbeeld een <Location>-blok deze settings weer overschrijft.

 Groeten,
 Bas