[TYPO3-UG Dutch] Typo3 op FreeBSD

bas@kompasmedia.nl bas at kompasmedia.nl
Wed Apr 20 08:39:58 CEST 2011

Hoi Martijn,
Je moet het euvel zoeken in je apache settings verwacht ik. FreeBSD zelf is keurig compatible met TYPO3. Wat staat er in de errorlog van apache?

Mijn ervaring is ook dat je beter niet de TYPO3-versie uit ports kunt gebruiken. Die heeft zijn eigen idee over hoe je webserver ingericht zou moeten zijn, en hij loopt vaak achter.

Ik heb TYPO3 al jaren met succes draaiend op FreeBSD, dus hier is zeker wel uit te komen.

Groeten,
Bas