[TYPO3-UG Dutch] Gerelateerd nieuws "popup"

Jordan van Bergen jordanvanbergen at gmail.com
Tue Apr 19 15:41:38 CEST 2011

Hoi allen,

Bij gerelateerd nieuws via tt_news kun je zoeken naar gerelateerd
nieuws. Als admin (beheerder) krijg ik netjes zo'n popup (context
window) met de gevonden items waaruit je er 1 kunt kiezen.

Echter als een gebruiker inlogt krijgt hij/zij dit context windows
(popup) met gevonden items NIET te zien. Dat zal dus waarschijnlijk
wel een rechten kwestie zijn. Echter kan ik nergens vinden wat je moet
doen om gewone gebruikers rechten te geven dat ze deze popup met
gevonden items wel krijgen te zien.

Weet iemand hoe je dit in moet stellen?

MvG,

Jordan