[TYPO3-UG Dutch] Formulier module met kalender

Martijn de Vries m.devries at mediamere.com
Fri Apr 15 21:38:12 CEST 2011

Beste Harm,

Ik heb de standaard form plug-in van TYPO3 gebruikt en in combinatie met
de bg_datepicker_input_1.2.2.t3x extensie. Het is best wat configuratie
werk, maar het eindresultaat mag er zeker zijn!

Succes!

Met vriendelijke groet,

Martijn de Vries

Op 15 april 2011 21:25 schreef Harm Wester <info at westerworld.nl> het